وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.
هوآوی ارزشمندترین برند چین شد
هوآوی، غول فناوری چین، به با ارزشترین برند این کشور تبدیل شده است و حدود ۸۱۵.۱ میلیارد یوآن (معادل ۱۱۷ میلیارد دلار) ارزش دارد. ارزش کل ۲۰ برند برتر چین به ۶.۱۲ تریلیون یوآن رسیده است.
به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، لیست جدید برند الاینس نشان میدهد که هوآوی، غول فناوری چین، به با ارزشترین برند این کشور تبدیل شده است و حدود ۸۱۵.۱ میلیارد یوآن (معادل ۱۱۷ میلیارد دلار) ارزش دارد. این د رحالی است که ارزش کل ۲۰ برند برتر چین به ۶.۱۲ تریلیون یوآن رسیده است.
این گزارش که به روئیت چاینا دیلی رسیده است، شرکت هلدینگ تنسنت، ارائهکننده خدمات اینترنتی را با ۷۴۶ میلیارد یوآن (معادل ۱۰۷.۱۳ میلیارد دلار) در رتبه دوم قرار داد. در رتبه سوم برند علیبابا (۶۷۱.۶۴ میلیارد یوآن یا ۹۶.۴ میلیارد دلار)، بانک تجارت و صنعت چین در رتبه چهارم (۵۸۸.۱۵ میلیارد یوآن یا ۸۴.۴ میلیارد دلار) و چاینا موبایل در رتبه پنجم (۴۳۰.۲۸ میلیارد یوآن یا ۶۱.۷ میلیارد دلار) قرار دارند.
تجهیزات دارویی و پزشکی، الکترونیک، اینترنت و غذا و نوشیدنی اکثریت صنایع را در ۵۰۰ برند برتر به خود اختصاص دادهاند.
با افزایش تقاضا برای ماسک، هواساز، تستهای کرونا و واکسن باعث شده است تا ۵۵ برند دارویی و پزشکی به جمع ۵۰۰ برند برتر چین وارد شوند. همچنین ۴۳ برند از این جمع مربوط به شرکتهای الکترونیکی هستند که برند شیائومی با ارزش ۸۵.۹۷ میلیارد یوآن یا ۱۲.۳ میلیارد دلار، گرانترین برند این بخش شد. با افزایش استفاده از اینترنت در دوران کرونا، ۴۱ برند از ۵۰۰ برند برتر چین از بخش اینترنت بودند.
بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع